Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 12:52:30 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13957 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11310 
Aruvalla-Jägala tee // 11314 Raasiku haigla tee // 11316 Raasiku Jaama tee 
// 11316 Raasiku Jaama tee lõik 6 // Jägala mnt 47 // Meierei tänav // 
Põhjala // Uueveski // Võidu tn 6a, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku 
alevik, 11314 Raasiku haigla tee // Jägala mnt 47 // Meierei põik // Meierei 
tänav // Põhjala // Uueveski // Võidu tn 6a (kergliiklustee, 
tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kavandatav kergtee+tänavavalgustus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27244281>  (menetlus nr: 
460987), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister